Mere

    Hvad med kvinder og den guddommelige skæbne?

    Som kristne kvinder stiller vi ofte spørgsmålstegn ved, om vi har et mål eller en guddommelig skæbne i dette liv eller ej. Mit yndlingsskriftsted er Jeremias 29:11, som fortæller os (med en omskrivning af forfatteren), at Gud kender de planer, han har med dig, og at det er planer, der skal gøre dig lykkelig og ikke skade dig, så du får et håb og en fremtid.

    Lad os se...

    Måske har din fortid indtil dette tidspunkt i dit liv aldrig været rigtig god. Måske har du endda troet, at din fremtid kunne være baseret på din egen fortid? Jeg er her for at fortælle dig, at det er den bestemt ikke. Gud har skabt dig med et guddommeligt formål til at vandre dette liv på jorden. Men denne verden og denne verdens fyrste, Satan, forsøger at narre mange piger til at tro, at de ikke betyder noget, at de ikke er vigtige, og at de er ligeglade med, om de lever eller dør.

    Min ven, det er løgne fra helvedeshullet, som Satan bruger til at give en masse kvinder det, der kaldes modløshed. Du må ikke tillade disse løgne at sætte sig fast i din sjæl! Hvis Satan kan forgifte din sjæl, kan han ødelægge dig. Husk, at dit fundament ikke er bygget på Satans synkende sand, det er bygget på den solide klippe i Jesus Kristus og løfterne i Guds ord.

    Husk

    Guds ord siger, at du betyder noget, du er vigtig, du har et formål, du har fået en skæbne, du er elsket og er vigtig for Kristi legeme.Gud har nøglen til din skæbne, ikke Satan. Din skæbne bliver ført ud i livet under den dybe tro, du har på Gud Fader, snarere end fjendens overfladiske løgne. Nægt at tro på hans løgne. Lad dem ikke trænge ind i dit hjerte. Han er løgnens fader. Hans mål er at dræbe din sjæl, stjæle din fremtid og ødelægge dine forventninger.

    Hver dag, når du står op fra sengen, har du to valgmuligheder. Det første valg er: "Jeg vil sidde her nu, bukke under for selvtilfredshed og gøre absolut intet for at ændre noget i mit liv", eller "Jeg vil stå op af sengen og begynde at gå i retning af at opfylde min himmelske skæbne i Kristus." Hvilket valg vil du træffe? Måske har du i flere år ubevidst valgt den første mulighed? Uanset hvilket valg du beslutter dig for at skabe, vil det sætte gang i resultatet af det, der senere vil ske på grund af beslutningen.

    Tag hensyn til

    Når vi læser i Bibelen, finder vi mange eksempler og sager, hvor mennesker valgte deres skæbne ud fra de omstændigheder, der omgav dem. De tillod deres omstændigheder at bestemme eller sætte skæbnen på forhånd. Vi må aldrig lade omstændighederne bestemme vores skæbne. Vi skal lade vores religion ændre vores skæbne ved at placere os selv på den vej, som Gud har skabt for vores eget liv. Han har en særlig skæbne for enhver kristen kvinde. Hvis du er Guds barn, så sæt dig selv på den vej, som Gud har valgt for dig at følge.

      Hvorfor overveje alternativer?

    Paulus fortæller os i Filipperbrevet 3:13-14: "Nej, kære brødre og søstre, jeg har ikke opnået det, men jeg fokuserer på én ting: Jeg glemmer det forgangne og ser fremad på det, der ligger forude, og jeg presser på for at nå frem til slutningen af løbet og modtage den himmelske præmie, som Gud ved Kristus Jesus kalder os til. "Paulus henviste ikke kun til sig selv. Han talte til hver eneste af os! Kan du finde dybden i Paulus' udsagn? For at han kunne sige, at han fornægtede sin fortid, betød det, at han glemte alle sine fejl, sine fejltagelser, sine mangler, sin manglende dømmekraft, ud over sin fordømmelse.

    Se, Paulus måtte også inddrage den tid i sin fortid, hvor han holdt kapperne på de mænd, der stenede Stefanus. Jeg føler, at det kunne have været en virkelig svær manifestation for ham at glemme.Se, Paulus havde ikke mulighed for eller kapacitet til at ændre sin fortid, og det har vi heller ikke. Så han glemte! Han overgav den til Gud. Han gav slip og lod Gud tage sig af det. Træd ud af din trældom og gå ind i friheden. Faktum er, at "vi har alle oplevet fejltagelser, vi har alle begået fejl, vi har alle brugt manglende dømmekraft på et eller andet tidspunkt, og desværre har mange mennesker levet under fordømmelse". Jesus kom, så vi kan opleve tilgivelse, frihed og frigørelse fra de minder, der binder os og holder os fanget som fanger, der er fastlåst i et net af fæstninger.

    Hvad skal jeg gøre?

    Lær din frelser at kende. Tilbring tid sammen med ham. Jo mere du bliver fortrolig med Jesus Kristus, jo mere vil du opdage og forstå dine gaver, dine talenter og Guds salvelse. Det er hans salvelse, der vil give dig evnen til at udleve din egen skæbne. Salvedugen er Helligåndens energi i vores liv, den er altid blevet repræsenteret som olie. Det er det, der lærer os, at den bliver i os. Uden den kunne vi intet gøre. Uden den er vi magtesløse. I Johannes 2:27 står der: "Hvad jer angår, så bliver den salvelse, som I har modtaget fra ham, i jer, og I har ikke brug for, at nogen skal undervise jer; men ligesom hans salvelse lærer jer om alting, og den er autentisk og ikke løgnagtig, og ligesom den har lært jer, bliver I i ham.

    "Hver eneste gang vi bliver presset til at gøre hans vilje i stedet for vores egen, skaber lanceringen en kostbar olie, som kaldes salvelse. Når vi søger ham af hele vores væsen, finder vi ham. Når vi bliver i Ham, begynder vi at vide, hvordan hans veje er højere end vores veje, og hans tanker er højere end vores tanker(Esajas 55:9). Det var Helligåndens salvelse, som indgød Jesus med kraft og effektivitet til at udfolde sin skæbne på jorden. Det havde intet at gøre med, hvor uddannet han var. Det havde intet at gøre med hans fysiske udseende, men det havde alt at gøre med kraft og effektivitet.

      Hvorfor kysser vi?

    Denne salvelse er ikke overkommelig. Den kommer med en ekstremt høj pris, og vi må være piger, der er parate til at betale enhver pris og gøre alt, hvad der er nødvendigt eller kræves af os, for at få den integreret i vores liv. Der skal måske ske ændringer, som meget formodentlig kan indebære vores livsstil, vores holdninger, vores hjerter, vores tankegang, vores forhold og måske endda vores tjenester.

    Husk

    Uanset hvad, kan vi ikke stå på neutral grund. Vi er nødt til at træffe et valg. Hvis vi har brug for Guds salvelse, må vi være klar til at blive konfronteret og konfronteret med hans hellighed. For at blive forvandlet til hans lighed. der skal ske en forædling i os. En religiøs renselse skal hilses velkommen i vores liv. Med denne renselse kommer salvedugen. Gud vil salve dem, som han forfiner og renser. Malakias 3:3 fortæller os: "Han skal sidde som en luther og rense sølv, og han skal rense Levis sønner og rense dem som guld og sølv." Rensning er en nødvendighed for salving. Uden det ene kan vi ikke få det andet. Når vi er blevet lutret og renset, vil der være en udtrækning, som trænger ud fra vores sjæl, kendt som salvedugen.

    Andre i vores nærhed vil blive gnedet og smurt ind i denne salveolie, og vi vil være vidne til, at liv bliver forandret ved at se de ufrelste komme til omvendelse, sjæle blive revet ud af deres fjenders hænder, hjerter blive forandret. Hvilket i sidste ende vil føre til vækkelse i vores kirker. Hvor fantastisk ville det ikke være for Kristi legeme? Men for at kunne gennemføre dette skæbnefuldt, må vi først have en vision. Bibelen fortæller os i Ordsprogene 29:18, at "uden visioner går folket til grunde". Gud har en vision for hvert eneste liv. Den største afskrækkelse vi løber ind i er, når vi selv står i vejen for deres vision ved at nægte at se Guds drøm for vores liv. Gud vil afsløre sit syn for enhver, der søger ham og beder ham om det.

    Afsluttende bemærkning

    Bed Gud om at åbenbare dig den vision, han har for din egen skæbne! For at kunne se Guds vision må vi tage den øjensalve på, som Åbenbaringen 3:18 taler om, når vi salver vores øjne til at se det større billede og de planer, som Gud har planlagt for os. Denne øjensalve fjerner det slør, som har forhindret os i at se Guds hensigt og skæbne for vores liv. Åbn dine øjne og se hans planer for dig. Gå ind i hans ord og stå på Guds løfter. jeg tror, at Gud ikke er så optaget af dygtighed som af tilgængelighed.

      Hvordan finder man selvværd i hjemmet?

    Han vælger os og skaber i os evnen til at udføre det, han har kaldt os til at gøre. Han er fuldt ud klar over vores mangler, han kender alle vores ufuldkommenheder, men alligevel ønsker han at give os en skæbne. Hans øjne leder efter kar, der er udgydt for ham, så han kan fylde dem med sin karakter, sin etik og sit billede. tillad Gud at forandre dig og fylde dig med sit billede. Lyt til, hvad Gud taler til dit hjerte. Forstå, at han har en skæbne for dit liv, og du er ikke en fejltagelse. Omfavn hans vilje. Du kan kun finde sand tilfredshed i dit liv, når du går ud fra din guddommelige skæbne. Giv slip på din fortid og gå ind i din fremtid. Gud er vanvittigt forelsket i dig, og du er højt værdsat i hans øjne! Du betyder noget for Gud. Velsignelser til jer alle!

    Idéer

    Relaterede artikler